Brengt je klant op de lijn

Communicatieadvies en Coördinatie

Advies

Je kunt bij mij terecht met al je vragen over de communicatie van je bedrijf. Je kunt het heel groots aanpakken en mij een volledig plan laten schrijven, maar ik vind het ook heel leuk om gewoon eens met je te sparren en mee te denken wat je kunt doen om meer of beter zichtbaar te worden. 



Het begint allemaal met een kennismakingsgesprek. Wat doe je al? Wat weet je al? Welke doelgroepen wil je (gaan) bedienen? Wat kun je zelf en wat zou je uit willen besteden? Samen maken we de balans op, al dan niet in een rapport. Belangrijk is dat je vervolgens aan de slag kunt en dat je koers is bepaald.

Coördinatie

Voor het uitvoeren van de marketing- en communicatieactiviteiten zijn vaak verschillende externe bureaus nodig. Ieder bureau met zijn eigen expertise, denk hierbij aan de grafisch ontwerper, de fotograaf, de online marketeer, de webbouwer... Kost het je teveel tijd om al deze expertises te verbinden en uit te leggen wat het overkoepelende plan is? Schakel mij dan in, zodat jij in rust kunt ondernemen.

Coördineren zit mij in het bloed, heb je een leuke coördinerende opdracht? Neem contact op.

Klantenservice

Heb je een vraagstuk met betrekking tot het inrichten van jouw klantenservice? Groeit jouw klantenservice en is er op projectbasis hulp nodig? Of heb je de behoefte eens te sparren over je klantenservice? Dan geef ik je groot gelijk, immers: 

Klanten op de lijn brengen is een vak, maar klanten binden en loyaal maken is minstens zo belangrijk! 

In een periode van elf jaar heb ik ieder onderdeel van het klantenservicewerk doorlopen en werd 'mijn' klantenserviceafdeling de 'Beste van Nederland' in 2020. Lees meer hierover bij mijn ervaringen. Ik deel mijn kennis heel graag met medeondernemers. 

Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie!




 
 
 
 
E-mailen
Bellen
Info
LinkedIn