Mijn ervaringen
Het verhaal van Visit Medemblik
Als coördinator toeristische marketing zorg ik voor de promotie van de stad Medemblik bij de (inter)nationale toerist. Dit doe ik natuurlijk niet alleen, maar samen met de gemeente en veel verschillende (toeristische) ondernemers die mijn dag iedere keer opnieuw tot een feestje maken.
Ik ben het aanspreekpunt van onder meer Destinatie Management Organisatie Holland Boven Amsterdam, de gemeente Medemblik, het West-Fries platform en uiteraard van de lokale ondernemers en andere belanghebbenden.
Heb je ook een coördinator nodig of wil je meer weten of het project 'Medemblik, Rijk aan Verhalen'? Bel me dan gerust voor meer informatie.
Ter inspiratie: www.visitmedemblik.nl
Met mijn tekstbureau
Ippel Communicatie startte ik in april 2007 en maakte ik kennis met ontzettend veel ondernemers. Ik vroeg hen het hemd van het lijf als ik op pad ging voor het schrijven van teksten voor websites, persberichten voor de Medemblikker Courant of het magazine Youmedemblik. Ook schreef ik voor het Ledenmagazine 'Dichtbij' van de Rabobank Schagen-Wieringerland en het blad 'West-Friese Zaken'.
DEEN Supermarkten
Foto links Joost Deen (DEEN Supmarkten) en rechts Gerrit Piksen (MarketResponse)