Brengt je klant op de lijn


 Mijn ervaringen

 Het verhaal van Visit Medemblik

Als coördinator toeristische marketing zorg ik voor de promotie van de stad Medemblik bij de (inter)nationale toerist. Dit doe ik natuurlijk niet alleen, maar samen met de gemeente en veel verschillende (toeristische) ondernemers die mijn dag iedere keer opnieuw tot een feestje maken.

Ik ben het aanspreekpunt van onder meer Destinatie Management Organisatie Holland Boven Amsterdam, de gemeente Medemblik, het West-Fries platform en uiteraard van de lokale ondernemers en andere belanghebbenden. 

Heb je ook een coördinator nodig of wil je meer weten of het project 'Medemblik, Rijk aan Verhalen'? Bel me dan gerust voor meer informatie. 

Ter inspiratie: www.visitmedemblik.nl


Met mijn tekstbureau
Ippel Communicatie startte ik in april 2007 en maakte ik kennis met ontzettend veel ondernemers. Ik vroeg hen het hemd van het lijf als ik op pad ging voor het schrijven van teksten voor websites, persberichten voor de Medemblikker Courant of het magazine Youmedemblik. Ook schreef ik voor het Ledenmagazine 'Dichtbij' van de Rabobank Schagen-Wieringerland en het blad 'West-Friese Zaken'.

DEEN Supermarkten

Van 2010 tot 2021 werkte ik op de Klantenservice van DEEN Supermarkten. 

In de afgelopen 10 jaar, verschoof de retail van productgericht ondernemen naar servicegericht ondernemen en kreeg ik alle mogelijkheden om met verschillende projecten aan de gang te gaan:

  • Klantvriendelijkheidstrainingen voor alle winkelmedewerkers.
  • Klantvriendelijkheidstrainingen voor klantenservicemedewerkers.
  • Een groeiend team opbouwen en begeleiden.
  • Het invoeren en opzetten van een nieuw CRM Systeem.
  • Telefoontrainingen
  • Training in zakelijk schrijven
  • Afhandelen schadeclaims
  • Opstarten Webcare- en training webcareteam

Troubleshooten in een wereld die elke dag anders is, 
maar vooral héél veel mensen blij maken met een vriendelijke, persoonlijke afhandeling van een vraag of klacht.


Uiteindelijk werd het harde werken beloond. In 2020 ontvingen wij de titel: 'Klantvriendelijkste Supermarkt van Nederland'. Een kroon op het werk! 

En het geheim? Als je dat wil weten, kom dan maar eens koffie drinken. Dat laat zich namelijk niet vertalen in tekst. Dat moet je horen, voelen en begrijpen door even kort naar me te luisteren.

Foto links Joost Deen (DEEN Supmarkten) en rechts Gerrit Piksen (MarketResponse)


 




 
 
 
 
E-mailen
Bellen
Info
LinkedIn